01 02 03 Emilia Tuukkanen: hello! 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

hello!

34
Vaikea uskoa tätä todeksi mutta mä oon tänään siivonnut sekä kodin että HÄKKIKOMERON! Aivan uskomatonta.. Mä kun olen suhteellisen laiska ja saamaton siivousasioissa, niin tää ahkeruus on lyönyt mut aivan ällikällä :D Komerosta lähti kaks isoajätesäkkiä ja kolme pahvilaatikkoa tavaraa roskiin, kyllä muuttostressi helpotti kun sai sen järjestettyä kokonaan kuntoon.
@letic-liikuntakeskuksen puntilla
 Aamusiivousrupeaman jälkeen menin tekemään punttitreenin Ellun kanssa. Ellu teki oman ohjelmansa mukaan ja mä tein omani. Inhoan semmosta perusjunttipunttia missä tehään vaan hauiskääntöä painoilla, penkkipunnerrusta ja pari hassua vatsaa. Semmoseen menee hermo, mutta puntti tarkottaakin mulle lähinnä painonnostoa (rinnalleveto, työntöveto, tempaus yms...) ja kahvakuulan heiluttelua. Mielenkiintosta, toiminnallista painoharjoittelua siis :) Noi painonnosto-hommat on vaan niin hemmetin vaikeita teknisesti, tässä vaan odotellaan sitä päivää että esim. toi rinnalleveto lähtis kulkemaan ja olis teknisesti hyvä suoritus. Painotkin mulla on noissa ihan säälittävän pienet, joku 40kg on ihan maksimi. No joo oonhan mä pieni tyttönen mut mua paljon pienemmät tytöt vetää vaikka Olympialaisissa rinnalle ihan käsittämättömiä määriä. Eniten noiden painojen pienuuteen kyllä vaikuttaa se, etten oo ennen viime kesää tehnyt minkäänlaista painoharjoittelua painonnostotangoilla, kun taas kuulat on tuttu juttu jo monen vuoden takaa.
Treenien jälkeinen ateria: katkarapu-paprika-pinaatti-kananmunapaistos
   Aamulla kävin ennen aamupalaa vaa'alla ja..... 55kg!!!! JESSSS!!! Paino on niiiiin paljon paremmassa vaiheessa kun pelkäsin. Näin painajaisia jo jostain 60 kilosta mutta homma onkin ihan hyvin hoidossa :) Eli nyt jos kisaan mun 300grammaa painavalla kisapuvulla (150cm lasten judopuku, hehhehh) mulla ei oo kun kolmisen kiloa pudotettavana :) Voi olla että viikonloppuna Jyväskylässä pääsenkin syömään pihvin ja paistettuja kasviksia kun mennään Ida Hanssonin seminaarin porukalla syömään lauantaina. Mut ei tässä silti oo paljoa juhlimista, tiukkaa dieettaamista on kuitenkin edessä.
   Kohta lähden Santeri Liliuksen vetämiin BJJ-treeneihin, sen vetämät treenit on aina parhaita :) Söin juuri äsken ihania mantelilettuja, jotka ovat siis täysin paleo (mä tosin laitoin päälle vähän maustamatonta luonnonjugurttia) ja herkullisia.
             Mantelilettujen ainekset: kananmunia ja mantelijauhetta,  
      extrana chia-siemeniä, raakakaakaojauhetta ja hasselpähkinärouhetta
 Eli riko kananmunat (dieetin loppuvaiheessa lettuihin tulee enää valkuaiset, mutta tässä vaiheessa keltuaisetkin) ja sekoita joukkoon mantelijauhe. Taikinan rakenteella ei ole niin väliä, joten mittasuhteista ei tarvi stressata :) Perusletun saat jo pelkästään tuosta seoksesta, mutta ite tykkään tehdä letuista ravinnerikkaampia. Tänään lisäsin taikinaan lusikallisen raakakaakaojauhetta, chia-siemeniä ja pähkinärouhetta. Sitten vaan pannu kuumaksi ja paistohommiin! Manteliletut kuulostaa monen mielestä jotenkin hankalalta mutta nää on oikeesti yks helpoimpia aamu-/välipaloja mitä tiedän :) Ja näistä letuista voi helposti muunnella erilaisia terveyspommeja joka päivälle. Herkkua!


Naaammmm! Päälle laitoin banaania, jäisiä mustikoita ja tilkkasen maustamatonta luonnonjugurttia.

35 36 37 38