01 02 03 Emilia Tuukkanen: Parin päivän treenit ja syömiset 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Parin päivän treenit ja syömiset

34
Kanaa, kananmuna, salaattia
Jälkkäri :)
Eilen päivä alkoi aamupaineilla, sparriminuutteja tuli yhteensä 50, eli käytännössä alkulämmittelyineen ja loppuvenyttelyineen tuli semmoset 1,5h reenit. Painien jälkeen Santerilla oli vielä "tosi hyvä" idea, otettiin siis extrajumppana leukoja kahdestaan. S teki 10x10 leukaa (plus vielä yks extra viimesen sarjan loppuun) ja mä tein 10x4, eli siis ensin mä tein neljä, S teki 10, sit taas mä neljä jne.. Pikkasen on yläkroppa kipeenä tänään! En oo ikinä ennen tehny 40 leukaa, vieläpä noin lyhyessä ajassa ja pienillä palautuksilla! Siitä sitte kotio ja iltatreenien odottelu meniki Gossip Girliä kattoessa :) Iltatreenit veti Aleksi, joissa lämmittelyjen jälkeen painittiin 3x7min, sen jälkeen tekniikkaosio, jossa aiheena oli knee-on-the-belly ja siitä pari kivaa lopetusta :) Loppuun sitte vielä pari kahen minuutin tilannetaisteluerää, lähtö aina side controlista ja alla olevan tarkotus on päästä pakoon, päällä olevan tehdä pistesuoritus. Hyvät treenit siis kaiken kaikkiaan!

Tänään menin aamulla salille samaan aikaan ku muutama jätkä meni painimaan. Tarkotus oli siis rullailla paikat läpi pilates-rullalla ja venytellä avaavia ja lyhyitä venytyksiä, kunnes Aleksi ehtii paikalla ja vetää mun kaa punttitreenin. Mut hehe olihan se sitte lopulta pakko vähän mennä nujuumaan sinne sekaan, painin muutaman erän Niko-Tapio Niemelän kanssa, kantsii googlata nimi jos ette tiedä tätä judokaa :) Painit meni hyvin, ei siinä mitään! Aleksin tultua tein sitte semmosen kevyen fiilistely-puntin, tarkoitus oli vaan saada taas vähän tuntumaa rinnallevetoon yms, joten tein kevyitä sarjoja painoja vähitellen lisäten ja vähentäen. Painonnosto on kyllä yks haastavimpia urheilulajeja mitä tiiän, rinnallevetokin mikä näyttää niin helpolta ja kevyeltä on ihan hemmetin vaikee ja teknisesti tosi vaativa liike. Saati sitte joku tempaus! Illemmalla meen vielä painii no-gi-reeneihin (eli ilman gi:tä eli sitä pukua mikä bjj:ssä on) ja sit olis tämäkin päivä pulkassa :)



Eilisten iltatreenien jälkeen pieni tankkaus: proteiinismoothie ja vihreetä teetä

Voisko olla parempaa aamupalaa? Siemennäkkärillä  salaattia, avocadoa ja paprikaa :)

Painoa en oo vieläkään muistanu kattoa, huupsiis! Ehkä mun alitajunta estää mua freudilaisesti muistamasta käydä vaa'alla herättyäni, muistan sen siis aina vasta aamupalan jälkeen :D Mut huomenna yritän tosissani, ois kiva tietää miten syvässä kusessa mä oon painonpudotuksen kanssa.
35 36 37 38