01 02 03 Emilia Tuukkanen: Sekalaista höpötystä ja polvikiukkua 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Sekalaista höpötystä ja polvikiukkua

34
Mikä määrä mimmejä Forssassa!
Hoksasin etten kirjottanut Michelle Nicolinin tokasta seminaaripäivästäkään vielä, mutta eipä siinä mitään kummempaa kun vaan olipahan PARS SEMINAARI MILLÄ OON OLLUT !!! Siis kaikki sen näyttämät jutut istu mun tyyliin ku valettu, sain monta oivallusta ja uutta tekniikkaa taas matkaani, ja Michelle oli vielä ihmisenäkin aivan ihana. Oli siis mahtava viikonloppu :) Polvi vaan ei enää sunnuntaina kestänyt yhtään, sparrit oli jätettävä väliin, mutta onneksi drillit ja tekniikat sain tehtyä. Ja sillon lauantaina sain kuitenki painia vitosen erän Michellen kanssa niin se oli jo ihan tarpeeksi :) Ei haitannu niin paljoa sitte.

Seuraavaksi haluisin jakaa huikean tekstin Jyväskylän Venla Luukkoselta, yhdeltä mun esikuvalta, joka on ensimmäinen mustan vyön saanut nainen Suomessa (aivan huikee homma!!), jolla on semmosia pikkumeriittejä ku mm. maailmanmestaruus taskussa. Venla kirjotti siis JKL Fight Clubin tyttöjen blogiin uudesta vyöstään ja reeneistään täällä . Suosittelen lukaisemaan.

Huomenna meen hengailemaan Hämeenlinnaan, jossa järjestetään NOGI-SM-kisat, itse en kilpaile kipeän polven takia mutta lähden kuitenkin katsomaan ja kannustamaan muita. Outoa mennä kisoihin kun ei itse ottele, en muista millon oisin viimeks ollut ihan vaan katsomassa kisoja. Hassua. Mutta eipähän tartte jännittää mitään :D Kolmen viikon päästä olis Roomassa IBJJF Rome Openit ja NOGI-EM-kisat joihin on tarkoitus jo päästä kisaamaan. Nogi ei vaan oo yhtään mun juttu, tykkään niin paljon enemmän otella kimono päällä, joten tärkeempää mulle on pärjätä niissä pukukisoissa, nogi tulee sitten vaan extra-kisana, samanlailla kun Lontoossa 1,5v sitten (tekstiä valmistautumisesta , London Openeista ja NOGI-EM-kisoista ). Painoa pitää alkaa siis taas pudottamaan, tosin nyt ei ole sitä niin paljoa kertynyt kun ennen EM-kisoja :D Eli helpompi dieetti edessä :)

Polvitilanne on parempaan päin, kipua on joka päivä vähemmän ja se kestää enemmän rasitusta. Uskon että iso vaikutus on ollut joogalla ja muilla rauhallisilla, ympäröiviä lihaksia vahvistavilla harjoituksilla joita oon tehnyt päivittäin. Kyllä siitä vielä hyvä tulee.


Jennyn kanssa tultiin nogi-reeneihin ihan vahingossa yhteensopivissa varustuksissa

Kiitos mahtavalle sponsorille Grab&Pullille loistavasta reenipuvusta!


35 36 37 38